Tuesday, December 8, 2009

Vacanta dupa vacanta

Am crezut ca am scapat...dar se pare ca lunile astea ai mei au chef de duca...
Weekend-ul care a trecut am fost la o petrecere surpriza tocmai langa Campulung Muscel.

O pensiune tare frumoasa. Am ajuns sambata dupa-masa si am plecat duminica dupa-masa. Din ce am vazut eu pe geam s-a facut purcel la protap, gratare peste gratare. A fost mula zarva si muzica si oameni...multi multi. Eu am stat cuminte in camera si am privit din cand in cand pe geam sa verific daca totul se desfasoara bine la petrecere.
In rest am papat...o groaza...si m-am plimbat ici colo prin camera :)

Poze inca nu am...mami si tati tre sa le recupereze de la prieteni.

Momentan va pot arata doar site-ul pensiunii unde am fost: Pensiunea Liana

21 comments:

  1. aaaaii
    ce cotoi plimbacios
    :)
    bravo!
    stiu ca a fost bine
    :)

    ReplyDelete
  2. Asteptam pozele si...te invidiem (glumesc!)

    http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000202BA.gif

    ReplyDelete
  3. Pisu, te invidiez, te plimbi mai mult ca mine! :))
    Şi la ce pensiune frumoasă ai fost! Abia aştept să văd pozele!

    ReplyDelete
  4. tu de ce nu ai avut voie afara?
    inteleg, mai bine la geam decit cu lesa, ca altfel ai fi fugit aiurea. grea viata de pisic.

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoasă pensiunea! Eşti un norocos, Pisule, că nu ai timp să te plictiseşti. După cum merge treaba, am impresia că nici sărbătorile nu le faci acasă... :)

    ReplyDelete
  6. zi si tu acu Sakura daca am incotro... :))

    ReplyDelete
  7. Multumesc Corina pt pupic :))
    It transmit si eu pupici de motan!

    ReplyDelete
  8. Lasa Griska ca mai ai si tu timp sa te plimbi :)) Nu pot sa zic ca sunt foarte incantat...stii si tu ca iesirile astea sunt stresante...dar macar stiu ca nu ma lasa ai mei acasa zile intregi...macar dorm cu ei si stau langa ei seara :D

    ReplyDelete
  9. Da mai Vic mai...nu am avut voie afara ca patronii de la pensiune nu prea stiau de existenta mea..am fost strecurat inauntru :D
    In lesa nu sunt in stare sa stau..am fost acu 2 ani pe la Caciulata si au incercat ai mei...dar ma taram pe burta...o data chiar am scapat sub casuta ca m-am speriat si am reusit sa scap din lesa.
    Grea viata de pisic...bine zici :D

    ReplyDelete
  10. Ai ghicit Missouri. Cred ca o sa facem sarbatorile iar la bunici...abia astept :D

    ReplyDelete
  11. We are waiting on the pictures :-)
    Have a wonderful weekend
    hugs
    Kareltje =^.^=

    ReplyDelete
  12. Dar ce te mai plimbi, mai Pisu. Pe mine ma lasa mereu la bunici cand pleaca :-(

    ReplyDelete
  13. Locatar clandestin! Greu. Eu m-aş fi dat repede de gol cu mieunăturile mele de apucat.

    ReplyDelete
  14. Scuze ca am raspuns asa de greu...perioada cam aglomerata pt mama :D
    Mai Chiti, bunicii mei de aici din Bucuresti nu prea imi fac fata si nu au cum sa aiba grija de mine :D
    Buncii din Miercurea-Ciuc in schimb au mai avut grija de mine la un revelion :D

    ReplyDelete
  15. Esti tare mai Sasha ...auzi...mieunaturi de apucat :))

    ReplyDelete
  16. Nu sunt Mosul, dar am trecut sa las un mic cadou de sarbatori: un premiu - http://nik26-nik26.blogspot.com/2009/12/premiul-de-la-daniela-si-just-me.html
    :) Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  17. Hi Pisu

    Merry Christmas
    and a happy New Year
    to you and your whole family

    Hugs
    Kareltje =^.^=
    Anya :-)

    ReplyDelete
  18. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/12/premiuuuuuuprizeeeee.html
    :)
    Cu prietenie de cotoi
    :)

    ReplyDelete
  19. Pisu, mi-e dor de tine! Vine Moşu! Pe unde umbli?
    Probabil eşti tot clandestin pe la vreo pensiune... :)Îţi dorim un Crăciun fericit alături de Mama şi Tata!!
    Să ne spui ce ţi-a adus Moşu!
    Missy

    ReplyDelete
  20. Pisu, mi-a fost dor de tine! Si Serafinei, care te invita sa preiei felicitarile cadou de pe blog si sa te bucuri de sarbatori!
    An Nou fericit!
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/12/craciun-an-nou-decembrie-%C8%99i-noi/

    ReplyDelete