Sunday, January 10, 2010

Contemplator ce sunt :))

10 comments:

  1. Eşti o frumuseţe Pisu - cel puţin aşa zice Vero. Şi-mi place că ai ciufuleţi de păr în vârful urechilor, ca mine. :)

    ReplyDelete
  2. Asta este o poză ce convinge pe toţi umanii sceptici că motanii sunt cei mai mari gânditori şi filosofi! :)
    Se vede din adâncimea privirii tale ce abstracţiuni dezvolţi pe firul subţire al torsului...
    Ai lipsit în ultimul timp... Ţi-am dus dorul, miau! :)

    Missy

    ReplyDelete
  3. Pisu, eu cred ca visezi la multe lucruri minunate, pisicesti :)

    ReplyDelete
  4. Multumesc Griska si Vero :* Ca sa vezi ce mult ne asemanam :P

    ReplyDelete
  5. Sa stii Missouri...nici ai mei nu stiu ce scot din mintea mea...imi zic ei cateodata ca le-ar placea sa le vorbesc in limba lor...poate o veni si timpul asta...dar pana atunci ne intelegem si asa din priviri si mieunaturi.
    Lipsesc ca mama nu are timp sa scrie si in plus nu s-a mai intamplat nimic...
    Mama zice ca e mai bine asa...decat sa fie ca anu trecut.
    Oricum sunt aci nu plec nicaieri..chiar daca scriu mai rar :D
    Te pup dulce draga mea Missouri!

    ReplyDelete
  6. Sa stii Chiti...visez la multe...dar nu zic...puterea mintii ajunge sa imi indeplinesc visele :P

    ReplyDelete
  7. am zis să trec şi pe la tine
    pisule
    şi constat că eşti mortal
    mortal!

    ReplyDelete
  8. Buna Lucky!

    Multumesc de vizita :D Sunt onorat :D

    ReplyDelete
  9. esti fotogenic, stiai?!
    ma faci invidios
    esti si romantic..se vede asta
    :)

    ReplyDelete