Tuesday, May 3, 2011

Am revenit din Vacanta...

...de ceva timp de fapt....dar mama a fost ocupata si nu m-a ajutat si pe mine sa postez pe aici una alta.

Bineinteles ca de Paste am fost in Miercurea-Ciuc...am facut si poze...dar au ramas in aparatul bunicilor :( Cum le recuperez va anunt.

Singurele poze care le am sunt cu superbele oua care le-au facut mama si bunica :D sunt de prepelita si am inteles ca sunt foarte sanatoase :D

Asa ca va urez asa cu MARE intarziere Hristos a inviat si sper ca ati avut niste sarbatori frumoase :D
Eu am facut si o mica boacana si l-am muscat pe bunicu...dar nu s-a suparat...
In rest am fugit prin toata casa ca de obicei :D

De 1 mai am stat pe balcon ca ai mei au avut invitati :(( Degeaba am plans nu m-au auzit...Termopanele astea!!! :(

5 comments:

  1. Adevărat a înviat!
    Bine-ai revenit, Pisule! Şi ouăle, miao, tare-s frumoase! Da, uite, Vero zice că ea n-a mâncat niciodată ouă de prepeliţă... Îs gustoase?

    Şi io mi-am muşcat bunicii, mai demult, nu acum, da bunica îmi ştie de atunci de frică, se fereşte să intre în camerele unde stau eu... Am stilul meu, sar pe antebraţul bipezilor cu ghearele şi cu dinţii.

    ReplyDelete
  2. Adevarat a inviat, Pisule!
    Foarte frumoase ouale!
    Am vopsit si noi, le gasesti la mine pe blog.

    Alberto te saluta si iti transmite ca nici bipezii lui nu se supara, desi ii mai "avertizeaza" cu cate o muscatura :D

    ReplyDelete
  3. Da Grika....stiu ca si tu pui la respect stapanii... :D
    Sunt foarte bune ouale de prepelita. Se face si cura cu ele pt ca sunt foarte sanatoase. La gust nu sunt diferite fata de ouale normale, dar parca nu iti cad greu :D
    Cumparati o data sa vedeti cum sunt...macar de curiozitate :D

    ReplyDelete
  4. Multumesc Valentina si Alberto...acum ma duc pe blog sa vad si ouale voastre :D

    ReplyDelete
  5. Cum l-ai muscat pe bunicu'?! De ce? Si care e rezultatul :D - vrem poze, vrem poze!

    Tot salbaticut ai ramas, Pisule :) ?! Asa, asa :D ! Sa nu-i lasi pe bipezi sa creada, cumva, ca voi, pisicutele, ati fi niste maimutoi de plus! Trebuie reamintit periodic de independenta si mandria neamului pisicesc - care stau in gherutele ascutite si falcile mortale de fiare adevarate!

    Si pe mine m-a "capsat" Snickers, in joaca, fix de degetul mare de la picior... l-a despicat complet, si cand am fost la marsul pentru PL x 912/2007 , mi s-a umplut "opinca" de sange :( Dar m-am achitat cat am putut de bine de datoria civica de a protesta impotriva aberatiilor sinistre promovate de bipezii imbecili!

    FORZA PISU!

    ReplyDelete