Tuesday, June 23, 2009

Excursiile la bunicii mei...

As vrea sa va povestesc si mai ales sa va arat cateva poze din excursiile in care am fost la bunicii mei in Miercurea-Ciuc...de Craciun, de Paste...cand isi fac ai mei timp sa ii viziteze.
Am o casa imensa in care sa ma ascund, sa ma fugaresc cu mama si tata...dar si sa fac prostii :P
Cel mai mult imi place pe un dulap inalt unde pot sa ma ascund cu orele si nimeni nu ma gaseste.
Nici macar poza nu au reusit sa imi faca ai mei acolo.

Pentru ca sunt multe poze o sa incepem cu cateva si zilele urmatoare va mai pun alte serii :)

Eu pe televizor in diverse pozitii :D
E cam ingust televizorul, dar e caldut si imi place muuuult de tot



De aici pot sa ii privesc pe toti ce fac


Pot sa si lenevesc...chiar daca nimeni nu vede nimic la TV


Cand stapanii nu sunt in camera...hop si eu pe masa repede
sa se stie cine e Stapanul


Ia uite ce frumos lucesc chestiile astea pe brad...
Nu am scapat din ochi nici mingiutele alea rosii...
Pacat sa s-au spart asa de repede...


BAU!
M-ati recunoscut? Credeam sa o sa arat bine pe post
de cadou de craciun :P


TO BE CONTINUED...

No comments:

Post a Comment